GOTHIA; Hjulen på rullen bussar runt runt runt.

Ännu en dag rullar på. Klockan är redan fem över tre. Just nu gör vi ingenting, det är ganska skönt ändå. Satt vid klicken innan en stund, men sen kom Emma och bytte av med mig för hon hade ändå inget att göra sa hon. Skönt att slippa sitta där och tråka. jag är så lycklig över att vi har en dator och internett. Underbart, och tangentbordet på denna datorn är bra och inte som alla andra jag brukar använda, än kanske. Émelie sitter och spelar Guitar Hero och Kicki och Elin sitter och tittar på. Två uttråkade flickor från hyltes bollklubb sitter i kiosken och tråkar och gapar, skriker och hoppas en del. HAHA!!!

Lillasyster sms och jag sms, mohaha ;)

Nej ni, nu dags för något, fråga inte vad för jag vet inte ´än, jäjä,
Pussen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0