GOTHIA; Linas kvällsbok

Dagarna går mycket långsamt fram, jag sitter mest och läser min bok. Linas kvällsbok är det jag läser. Och underbar är den, skrattar mig lycklig när jag läser den. Är på andra boken nu. Lina har precis börjat få lite problem med Kevin... hur ska detta sluta tro..... :)

Hade natt rundan natten till idag. Hittade två ledare i brandtrappan, där man absolut inte får vara av flera olika anledningar som de flesta bör känna till. Har pratat om denna trappa mycket att de inte skall använda den, och så hittar man dom där. Lite små´-runda om fötterna öppnar jag fönstret och släpper in dom lite småtjurig för att de ska fatta liksom. Ahhhh, ibland alltiså, ibland! Sen så ser Ann-Sofie dom sparka boll mot fönstrena, de kan inte klara tider, de flamsar, väsnas och är allmänt ivägen och jobbiga. Fast dom är dock lite roliga också¨, en av om dyller år idag, säger dom i alla fall, haha!
Snart dags att läsa lite bok innan man sussar sött (eller sussar iaf) på moin madrass bakom skynkena på scenen, haha.

Det går förresten ganska bra för lagen på skolan, vissa lag i alla fall, kul att höra! :)

Puss och sov gott ni som gör det <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0