Gothia; Lugnet före stormen

Klockan två börjar lagen strömma in, eller det har dom skrivit på papper i alla fall. Skall visa, berätta, skrivas under etc. etc. Nu sitter ett lag här och äter frukost eftersom matsalen inte öppnar förrän vid middagstid, klockan 17 då alltså. Kul information för er.

Rasmus kommer hit på torsdag antagligen och flrhoppningsvis. Inte sett honom på år och da'r känns det som. han var i Gbg nu ett par dagar denna veckan´på semster, tur det :)
Halsen på mig krånglar, helvete vad det ä rjobbigt att svälja, känns som det blir värre också, inte bra alls måste jag säga. Vågade först inte prata innan i morse. jag fick lite sovmorgon idag, vet inte riktigt varför, men jag ska inte klaga, inte alls. I natt är det min nattrunda. Ut klockan t03.00 och kolla läget på skolan´, både ute och inne.,. Får hoppas att det inte är några spöken, monster eller våldtäksmän ute. Eller våldtäckmän spelar kanske ingen roll, dom slår vi lätt med lite judo =) (behöver säga så för att man skall ha lite självfortroende när man väl går ut ;D). Annars så är dte nog ingen speciellt.
Élin och jag trodde vi skulle ha träningsverk idag. Vi bar upp 23 tältsängar till Canadensarnas rum, fy i helvete sicket svettigt jobb. Sen fick jag bära en av sofforna tillsmmans med en annan so´m vi har är i ledarrummet, vårt sovrumt och tillhåll och det centrala med information etc. Hallao liksom =)

Så nu är det dags att sluta för nu. Ni som läser, varsågod =)
Nu vet ni lite hur jag har dét. Det är ändå ganska skoj här, massa tjöt, guitarr hero, film, skit rolig bok att läsa osv. Kul när det kommer lite mer folk idag också, lite mer folk att snacka med och lite så, Hoppas dom inte är främlingsfientliga, men det ska nog inte ara något problem ;D

Puss och hej för nu. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0