GOTHIA; sista dagen?

Klockan är nu kvart i åtta, jag har varit vaken sen tjugo över fem. Sov dock från klockan tio över sex till tio i sju på soffan, haha. Sen kom det två tränare och väckte mig för att de ville ha en sopkvast vilket jag då inte kunde ge dom för jag hade ingen här som de kunde låna, eftersom det är folk som lånat och inte lämnat tillbaka  hit ner så att fler kan ha användning för dom. Så jag gick en runda och hämtade två små med sån som man kan lägga ksiten i också, haha!

Idag ska alla lagen härifrån, och det ska bli skönt. jag hå¨ller fortfarande tummarna på att vi kan åka härifrån ikväll, men jag tror jag kommer bli lite besviken om jag ska vara örligt.. ajajaj. Det har ju varit planerat söndag hela tiden, men det var då vi inte riktigt när canadensarna skulle vara ute ur byggnaden, och det visade sig att det var redan på vid lunchtid.

Så idag blir det att utkvartera alla lagen och hoppas att det går bra för Bele Barkaryd G14 som spelar final idag klockan 8,30. Vi håller tummarna här borta (Y). 

Elin ligger fortfarande i sin säng och försöker sussa, hon är vaken, hon rör på sig en del, så det är hon, haha. Svårt att sova här när vissa bara kommer in och väsnas med sitt prat. Andra är underbara och jätte snälla och verkligen försöker vara tysta då de vet att vi sover i skift och så.

Allt för nu, Carro.


Kommentarer
Emma

hejsan! förlåt om jag stör. ville bara kika in och berätta att du har en jätte fin blogg. Och även fråga dig en sak kan du svara på dagens fråga i min blogg? Dagens fråga handlar om; Har du nånsin pratat med kändisar eller skrivit till dom på tex Myspace? Om ja, vilka har du fått svar ifrån eller pratat med irl?



till dagens fråga; http://emmaeriica.blogg.se/2009/july/tillbaka-for-en-stund.html



I samma inlägg finns det en video av ett spöke som troligen visas vara Michael Jackson. Kommentera gärna vad ni tycker om videon. Ärlighet tack! Va helt ärlig när ni kommenterar! :D



Jag gör icke reklam för min blogg!



Tack!



EmmaE.

2009-07-18 @ 18:28:44
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Camilla

Trevlig kväll! :)

2009-07-18 @ 18:44:27
URL: http://oasislove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0