Hemma i Halmstad

Nu är man hemma. Varit hemma sen i lördags, vilket betyder att jag inte blev allt för besviken för min hemresa :)
Visade sig att det hade varit för jävligt på söndagen eftersom vissa inte riktigt gjorde vad dom skulle, känner mig lite dum som fick åka hem när det var så mycket kvar ändå, vilket det inte skulle vara....

Kom hem iaf och skrämde visst livet ur mamma, mamma, hunden och Josefine blev väldigt glada att jag var hemma verkade det som, var kul att träffa lillasyster igen som jag hade saknat en massa!

Kom hem runt 21-tiden och tog det lite lugnt, duschade och gjorde mig fräsch efte alla äckelheter, haha xD
Sen så blev jag uttråkad och åkte hem till Stockholmspojkarna där jag även fann lilla Sandra =) Haha, killarna sa att jag skulle komma, men hon trodde inte på mig eftersom jag inte skulle komma hem förrän på söndagen egentligen, haha. Så hon ringde från Tims mobil och var helt chockad typ, haha.
Kul att fåt räfaf henne igen var aldeles för länge sen.... på söndagen därpå var vi två på Eurostop, hon kom hem till mig med och sedabn cyklade vi dit. OMväg som fan på ditvägen, men det behövde vi säkert ;D
Sen kollade vi på film här hemma och sen åkte hon hem. Jag satt hemma och tog det lugnt. Spelade kort med mamma och Josefine. Var lika otrevliga mit varandra som vanligt, fast med kärlek. Detta spelet tar fram det värsta... och det bästa ur oss <333333

Idag har jag inte gjort mycket, hade ställt klockan men stängde av den! Sov till 11 och sen ringde jag Jullan en stund. KOm till slut upp och fick i mig lite frukost och så. Setat vid dator, städat mitt rum lite grand, sett till att jag får lönen från tryckeriet, ringt till Ann-Sofie etc.etc.....

Nej, nu dags att fylla hungern,
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0