Himlen är oskyldigt blå !

Har en del bilder på min mobil nu, jag måset bara hitta den förbaskade sladden så jag kan få över dom på datorn.
Minnen, minnen säger jag bara. Älskar bilder! 


Igår, hade ganska jätte tråkigt på dan om jag inte minns fel... Sen så åkte jag och handlade med mamma och Josefine, så nu har jag äntligen solglasögon!! Då pappa tog sönder mina så var han skyldig mig det, (fick tre par=)) Men alla tre kostade lika mycket som mitt enda, förra par gjorde, så det så :)
Gårkvällen umgick jag med stockholmarna, trevligt värre. Blev ju dock inte som det skulla från början, men det beror inte på mig anser jag, det var i alla fall inte mitt fel ^^

Ikväll blir det att träffa flickorna och festa.
Vi får se hur detta slutar.
Stranden idag, Östra med Jullan. Men ska cykla om en halvtimme eller något,
hon hade några äventyr nu på morgonen att lösa.

Massa kul folk kan man träffa.
Älskar detta, folk är så trevliga och glada.

PUSS
ja.


Kommentarer
Randy

Vad lyxigt med strand, typiskt att det inte finns här i Stockholm =)

2009-07-04 @ 11:42:00
URL: http://www.randys.se
sanna

söt blogg:)

2009-07-04 @ 21:20:48
URL: http://ssuzie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0