i was made for loving you baby, you were made for loving me

Måndagen blev det ganska mycket att sova också faktiskt. Fixade en del under dagen och stack sedan på kvällen. Lite fest och skojigheter. Mycket vila dagen efter och sen så var det fest igen. Kul med poolbadande och mys på tisdagen som var överraskningsfest för Petra som i söndags fyllde hela 18 år. :) Grattis lilla du :) (F)
Hade Jullans lägenhet för mig själv ett par timmar, åkte sen hem på onsdags eftermidadgen. SAtt vid datorn och plockade lite på rummet, samt hade enormt tråkigt och bara satt och glodde på tråkiga program på TV:n, medans alla andra var ute på stan och roade sig. Jag orkade ju inte stan så jag får la skylla mig själva, haha.

Idag sitter jag vid datorn, men jag gör nytta. Kommer dock inte så mycket framåt, står mest på samma ställe och trampar snabba steg...

Längtar till Cypern, ska bli så underbart att få komma iväg och bara njuta av allting och ingenting!
Jag 2008 på stranden nedanför hotellet på Aya Napa =)
puss
 



Kommentarer
Petra

jag tycker vi för göra om det ngn gång snart igen! :)

2009-07-23 @ 21:27:21
URL: http://wellingtons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0