Malmö del 2 & 3, jag 19 år. <3

Malmö del 2, utgång
Vi kom hem från stan, Sandras pappa skjutsade oss. Kom hem och vilade innan vi lagade mat. Åt tacos och började sedan göra os si ordning. Det slutade med att Mia och jag fixade Sandra och i slutändan hade vi själva bara kommit halvvägs när Sandra var klar, eller jag menar när vi väl var klara med henne ;D haha.
Förfestade, sjukt kul. Massa musik, sång, dans... skämten blev bara lägre och lägre ju längre dagen gick, men vad mer kan man begära?
Kom till stan med buss som vi hann med. Efter många om och med och efter "high-five-tävlingen" kom vi till Buddah. Det var tomt när vi kom, men det visade sig att det nite hade öppnat än när vi väl kom in. Det tog inte lång tid innan stället fylldes med folk. Vi träffade folk, sanckade, dansade, och ja, haha, fråga de andra vad de gjordem, haha, nej då, skämt åsido =)
När stället stängde vid 3 blev det att dra sig därifrån, hamnade på burger king där vi fick i oss lite att äta, snackade lite med folk. Folk ville ha med oss påefterfest, men åt helt fel håll än vart vi skulle, så blev att vi tog oss hemmåt till slut. Hemma vid fyra tiden. Lite mat och godis, bort med sminket och sen i säng och somnade ganska så fort.

Malmö del 3, söndagen
3 timmar senare var det att vakna och försöka ta sig upp ur sängen och bli lite piggare. Vi gjorde oss i ordning för en ny dag och tog oss till det ganska så nya köpcentret Entré. Gick där från 11 någon gång till 15 typ. Shoppade, kollade och åt lite grand. Tog oss hemåt till Sandras pappas lägenhet, vilade benen i tio minuter och hämtade våra väskor. Sandras pappa kom och hämtade oss och tog oss till bussen som tog oss hem på två timmar och en kvart.

En underbar helg, ruskigt bra helg!
Tack tjejer för detta, detta gör vi om!


Födelsedag, 27 juli
Faster och kusinerna åkte för ett tag sedan, Rasmus också. Var inte berädd på att de skulle komma, inet över huvud taget. Carola sa att de kanske skulle komma när jag snackade med henne för ett par dagar sedan, men trodde faktiskt inte att de skulle komma, men som tur var gjorde de det!! Jocke var tyvärr inte med, men han får vi se när jag åker dit istället :) Nu har jag träffat min underbart söta och nya kusin som är ca. 4 veckor gammal.

Kom precis hem från Eurostop med mor och syster, så jag tog en paus en liten stund på skrivandet, hehe. Fick en kallender, eftersom det är min födelsedag och för att jag verkligen behöver en! Skönt att äntligen ha en igen, min gamla är slut så.. :)

Nej, det lagas mat där nere och jag sitter och slappar, ska måla lite igen. fick målargrejer av Rasmus, underbart! Älskar pyssla, ska göra det mer snart! =)

puss, och grattis på min 19 års dag.
grattis till malin också!


 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0