Ögonen är blinda. Man måste se med hjärtat, det viktigaste är osynligt.

Legat hemma hela dagen, i soffan och glott på TV. Inte mått bra, inte alls faktiskt, haft feber och annan massa verk, illa illa. Sov i uterummet i antt, fy i helvete vad varmt det var på mitt rum igår, kunde verkligen inte somna, men i morse när jag vaknade var det bastu i uterummet ist. Usch, vill inte klaga på värmen, men detta är något utav de väldigt få saker med värmen för mig. Ibland blir det helt enkelt alleles för varmt.
I morgon har jag en del för mig. Jag ska till stan en snabbis, tvätta, packa klart, kolla om Norge lite mer eftersom Fia fortfarande inte hört av sig. Hoppas på att hon hör av sig snart.


Puss.
dut.


Micheal Jackssons minnesstund var värd att se!




Önskar Åhus var nästa stopp, kommer sakna,
men aldrig glömma !! <'3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0