om fantasi är viktigare än kunskap är jag den klokaste på många mil

- Ser du paddan
- Nej, eller jo, nu gör jag
- Titta vad fin den den är 
- Haha, det liknar min bror
- Du har en riktig hingst till bror du
- Haha, nej, det kan jag inte direkt påstå

Nu har di små pojkarna åkt hem till sitt hem där borta, så nu ser man inte dom på ett tag. Förhoppningsvis ser man dom någon gång inte allt för långt härifrån denna dagen. Annars, tackar för detta =)

Kom hem och åt och sov. Tvingade mig upp eftersom jag annars inte skulle sova något i natt. Blev en timma extra i min mjuka och sköna säng innan jag kom upp. Satte mig vad TV:n en lite stund och sen var det upp och leta lite grejer på internett. Blev ett par mail i alla fall, skönt!
I morgon åker jag till Malmö med Sandra och Gumserumpan Mia. Ska bli skit roligt rent ut sagt! Längtar redan nu! :)

Ikväll blir lugn myskväll med mig själv tror jag på mitt rum. Det ska städas efter maten, storstädas hade jag tänkt så jag får den skiten ut ur världen, eller jag menar rumet ^^. Sen så om jag orkar kolla lite och så på datorn med och se om jag får iväg nåpgra mail nu också, dock så känner jag, att det blir antingen eller, och jag hoppas verkligen att prio ett blir städningen, men det är inte allt för enkelt att utföra... fan också!



Alltså, jag kan inte sätta fingret på det, det är något jag saknar!
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0