BAL 2009

Nu åker vi snart.
Jag har varit och sminkat mig och fått håret fixat hos Katrine. Jag blev jätte nöjd. Jag är så fin, så här fin kommer jag kanske aldrig att vara, vem vet, haha ;)
Ska snart äta lite lax och så för att orka hela dagen. Sen så åker vi till Rasmus och går upp på galgberget och tar kort på oss. Det var en tradition för rasmus familj och så, så de är klart att vi gör det. Sen så åker vi runt halv fyra mot balen och hoppas på att vi kommer in lagom då alla är pigga men inte allt för tidigt. Tänk så trillar jag ut ur blen eller snubblar, äsch, det är la bara att flabba och le fint, som alltid typ. mohhaa. =D
Ska bli så grynt kul.

Jag önskar alla lycka till idag och säger reda nu, ni är grymt fina!

LOVE
Caroline


Kommentarer
Petra

Gud så fiiiin du var carro :D

hoppas nu du hade en sjukt bra kväll/natt :)

2009-06-07 @ 23:13:32
URL: http://wellingtons.blog.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0