Fredag, den soliga dagen

Dagen började med att jag kom upp halv tio och funderade på vad jag skulle göra. Det blev till slut en frukost i form av gröt och knäckebröd och ett telefonsamtal av Jullan d¨hon satt i bilkl påväg till Thomas. Jag fortsatte den, för mig, tidiga dagen med att ta en promenad med hunden till Konsum för att panta lite grand, jag fick ihop hela 12,50 kr. Nöjd och belåten med min inkomst (HAHA) så gick jag hem igen och ringde Sandra som jag hade lovat och jag var snart påväg till henne och Linda som redan låg och solade i Fridhemsparken (som jag har för mig att den hette). Vi låg där alle tre ett par timmr innan vi gick in till den stora staden. Jag gjorde mitt besök på banken som jag var tvungen att göra och var sedan hemma runt halv fyra. TV, laga med, äta maten, duscha och sedan till Linda i stan. Kollade semifinalen idag, gud, den var ju riktigt spännande, tillslut. Såg på förlängningen hemma hos Linda, annars satt vi på Idas som vi till slut hamnade på. Vi hade ingen bra bild inne på BM så vi letade efter ett annat ställe där även Linda kunde få i sig något att äta. Så medans hon åt sin mat och drack sin öl drack jag mitt glas vin och bara njöt av sommaren. Cypern betalas nu i helgen och det känns så underbart!! Snart dags =)

Nu sitter jag hemma och tråkar eftersom jag skulle skicka pengar till Jullan men som inte gick... :S hmmf. Dwet blir ett återbesök till banken på måndag skulle jag tro. I värsta fall någon gång nästa vecka, men tanke på hur akttiv och intelat jag är ;D

Nej ni, dags för fim nu skulle jag tro, eller något annat på datorn, vem vet vad som faller mig in.

PUSS och tack för dagen Sandra och Linda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0