Jag vet så mycket bättre än dig!

 
 
 


Jag vet inte hur jag ska beskriva mig själva, och jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva min livssituation. Den bara är som den är just nu. På gott och på ont. Jobbar på tryckeriet idag, men är ingenting att göra där alls tyvärr så det kommer bara bli ett fåtal dagar med ett väldigt fåtal timmar, men jag är just u lycklig för det lilla. Glömde ringa min faster idag, har fått en liten kusin. Ville ringa och se hur det var med alla och se när man skall planera på att åka och hälsa på :)
Efter att jag försovit mig och varit på jobbet blev det att komma hem, jag sov. Är så trött nu för tiden, tror att de flesta spänningarna släppt nu, någon med samma problem kanske? Sen var det att vakna till och ta något litet att äta. Mamma och pappa kom hem. Åkte med dom till Eurostop, på gott och på ont. Fick hem lite nödproviant, mycket användbart =) Nu ikväll blir det att sitta på mitt rum. Lyssna på hög musik och tända mina stearinljus och bara mysa och tänka på allt underbart och allt hemskt. möjligtvis lite filmtittandes också om jag har tur. Förresten, vet någon någon bra deppmusik? Tack på förhand.
Nu börjar det jävla fucking Spotify krångla igen. Jag vill bara ha musik!!! Jag blir galen, just nu går inte många saker till på det sättet som jag vill. Just nu räddar musiken mig, och det är inte ofta jag kan säga detta...

Jag


Jag var på väg att ringa Helena för att baka och göra ingenting innan, inte helt lyckat ^^ 
/ C.Ö


Kommentarer
Johanna

Hoppas du får en underbar midsommarafton!



Vad tycker du om min midsommar-outfit?



Kram

2009-06-18 @ 22:09:48
URL: http://jojosplace.blogg.se/
Anonym

SV : jasså, vart såg du henne någonstans ? (:(:<33

2009-06-19 @ 12:04:07
URL: http://swerreee.blogg.se/
annica

gud så fina bilder:)

2009-06-21 @ 12:41:36
URL: http://annecca.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0