Just call to say i love you

Jag gick upp, åt min havregrynsgröt och tog fram inlinesen som legat och skräpat i garaget allt för länge. Tog mig en tur lite runt om i stan här och sedan kom jag hem och solade i trädgården. Efter ett tag blev et alldeles för varm,t och tråkigt, klagade lite för Douglas och han kom sedan med det braiga förslaget att åka upp till Holm och slå lite på ranchen. Hämta bilen hos pappa och iväg vi kom. Var där i kanske en timme eller något, en snabbis till stan för att Douglas skulle snabbt till banken och kom hem och tråkade igen. Låg i solen ett tag, men pallade inte allt för länge. Kollat lite på TV nu i eftermiddag runt fyra tiden innan jag gick in i duchen och blev som en ny människa igen. Lagar just nu mat, kommer bli så gott så :) Det blev lövbiff på öxfilet av innelår med kokt potatis en minimal sallad och beanessås. Sicka skills man har, oojoj :)

Ikväll vet jag inte vad som händer, ska se om någon är ledig om ett tag kanske eller så blir det att kolla på någon film som vi fick av Jullan.
PUSS
 



















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0