Livet som arbetslös

Livet rullar på och hon är nu en glad, lycklig och arbetslös tös som precis gått ut gymnasiet. Hon vet att hon inte vill jobba, hon vill göra en massa roliga saker. Men hon behöver pengar för att göra alla dessa massa saker så hon har inte så mycket val....

Vad händer i sommar egentligen? Jag ska snart till tryckeriet och kolla om jag har något att göra där, sen så har ja precis lagt ett meddelande till en annan person som sagt att jag skall få jobb där han jobbar. Jag kan bara hålla tummarna och önska mig själv lycka till nu tills han hör av sig igen, haha.
Sitter och lyssnar på musik, Weezer. Jag gjorde det där testet på facebook, what song are you? Jag blecv Porks and beans av Weezer. Tycker inte det stämmer riktigt, kommentaren jag fick stämmer utnärkt tycker jag, men låtvalet måste man ju faktiakt få kritisera, haha.

Jaja, bilder kommer snart från bal och student.... massa fina bilder!

Älska dom, för dom är älskvärda
PUSS FÖR NU <3








What song are you?
Weezer - Porks and beans
Your a fun person, up beat and you don't let anyone get you down :) You be yourself and you have fun no matter what :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0