MASSA SKOJ PÅ KORT TID

Jag orkar inte lägga in bilderna nu, dom kommer inom sinom tid.
Idag öva till i morgon. Sen så kom jag hem och Rasmus kom och hämtade mig och vi åkte ner till Tylösand och låg och stekte och doppade oss i det stora och ganska så kalla blå. Kom hem och åt lite och så innan jag åkte ner till judohallen och höll Drotts sista judoträning och sedan var med och hjälpa Levander på hans träning, helt i önödan dock, men men.

Massa sol, grillning, mys med flickor och pojkar och jag älskar det.

I morgon är det melodifestivalen och sen Camp sannap och det kommer bli sjukt jävla skoj! Sen så är det balen på söndag, ni missar oss väl inte? :)

PUSS,
och jag älskar min flickor :) <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0