Midsommarhelgen =)

Dagen började med att man drog sig till tryckeriet i ca 3 timmar. INte mycket att göra alls. Han skulle ringa någon gång i veckan och se till att det finns lite mer att gra til mig. Känns så dumt att bara gå och driva och störa alla hela tiden. Får hoppas att det kommer något till mig lite senare. Ska till Hylte snart och därifrån ska jag med Emellie och Elin till Göteborg på brandutbildning för Githia cup. Suck, skullke bara behöva sova känns det som. Hoppas på fin väder hela dagen i morgon och att jag kan åka till stranden ¨då. Skulle vara jätte mysigt att bara kligga i solen med kompisarna intill vattnet.

Midsommar var hur jäkla kul som helst. Jag vet inte när ja hade så skoj senast egentligen. Började hemma under dagen och Jullan kom hit ett tag. Hon stack och vi gick efter en stund in från ängen. Pappa fick med Jullan och mig till Claes Olsson också. Sen bar det av till Josefine på kvällen runt sex tiden. Satt där och hade det trevligt och delades även in l lag och skapade hejramsor ("NI KAN GÅ HEM NU" =)) och lekte lekar. Hoppade säck och bar ägg på skedar som man hade i munnen. Laget jag var med i, lag nr. 2 kom 2:a tror jag. Beror dock på vem man frågar ;D
Jag stack runt midnat till Jullan som var i stan på en annan fest. Kom dit och hade massa skoj och massa skratt. Cyklade från Josse till festen Jullan var på, cyklade hem till Jullan päron när vi åkte hem och cyklade sedan från hennes päron hem till mig för att sova.
Så mycket som jag skrattade, så mycket som vi skrattade, så kul som jag hade. GLÖMMER ALDRIG.

Lördag var vi hemma hos mig ett bra tag. Kom till Jullan päron på eftermiddagen när vi glott på film med syster, och ätit en kladdkaka. Såg Twilight, så nu har man äntligen sett den. Fan vad han är snyg!!! Hos hennes föräldrar tog vi det lugnt. Nisse och Anna kom dit så satt och snackade med dom. Sedan blev det mat och efter det kom två kompisar till Nisse så satt och snackade massa skit där. Nissa m.fl. stack och jag och Jullan stack. Jullan och jag cyklade bort till Rebecca och Emma. Satt där och spelade Gin Runny som jag tror det heter. Det ä ett skit kul kortspel, tycker vi i alla fall, haha. Sedan kom Madde och Nisse som vi kallar honom. Satt och snackade och hade det trevligt och blev 2 glas vin. När de stack med taxin bort mot klubben de skulle till tog jag min cykel och cyklade hem. Kände mig trött s pallade inte gå ut, på gott och på ont för det hade vist varit riktigt skoj. Ojoj. Kom i alla fall hem och satte ,og och tittade på lite film med lillasyster i kanske 20 minuter och sedan gick jag och la mig.

Söndag gjorde jag inte myycket. Jag la mig i solen efter jag vaknat vid halv 12 och Jullan kom hem till mig vid halv 2. Hon satte sig och kollade film med liallsyster och hennes kompis efter ett tag och jag stod och tittade på lite grand på filmen jag med. Till slut rensade jag våra kortlekar och vi satte oss och spelade Gin Runny igen.
Ja lagade mat och Jullan drog sig hemåt. Vi åt här hemma och jag mamma och Josefine spelade Gin R igen. Och gud vad vi skrattade. Mamma var skit sur för att hon förlorade och var jätte kaxig och pratade massa skit...... Jag garvade så jag grät!!!!!

Nej, nu måste jag duscha annars hinner jag aldrig!!!
PUSS

(det jag kommer ihåg.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0