bakfull :S

Var hos Josefine igpr för att fira att hon blivit 18 år, hade riktigt kul, lite för kul. Jag överlever, jag har varit med om värre... suck. Men kul hade jag i alla fall!!! Om vi säger så här, jag ska ju dircka vatten vid ölspel m.m. Hahaha, eller något....
Levander är här, snackat lite skit, ätit middag ( ja, jag fick i mig maten till slut Jullan :) ) , tittat på melodifestivelen och bara tagit det lugnt. Åggg, vet ni vad? jag ska nu prova min balklänning med väska och skor till tror jag. Jag måste ta reda på om skorna passar till klänningen... men jag hoppas på det för jag vill ha dom till studenten också, kommer passa så jäkla bra till min studentklänning, som förövrigt även var min konfirmationsklänning =) haha. Nej, dags för att bli halvfin och spana in mig själv.


PUSS
- Jag ska aldrig mer prata


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0