bara för att...

... körde jag ett och ett halvt varv i rondellen.
BARA FÖR ATT!
Igår var en ganska jätte bra dag :) Gick upp tidigt och fick skjuts med mamma till sporthallen och var med på handbollsträningen. Kom till skolan och hade mina lektioner och gjorde det jag skulle. Sedan träffade jag lilla Rasmus i skolan och vi cyklade tillsammans (eftersom pappa tog med sig min cykel till jobbet som ligger ca. 100 m. från skolan =)) till stan där vi hamnade på Espresso House och fikade. Tog en liten fikatur på 3 och en halv timma. Lite lagom sådär. Snackade massa skit om allt från himmel till jord. Helt underbart var det!! jag rekomenderar detta! :) Sedan så cyklade vi hem till honom och krachade där en stund innan han skulle träna och jag skulle hem. Jag tog bussen eftersom det började snöa och blåsa när jag skulle hem (A). Kom hem och snackade lite med mamma och sen så snackade jag med Jullan på telfonen resterande av vad som var kvar av dagen innan jag somnade efter mitt quadrapop- spelande för att kunna slappna av snabbt och lätt. :D .
Idag hade jag ingen skola, ´men detta betöd inte sovmorgon för lilla mig, nej, det vill jag lova att det inte blev. Ställde klockan påå 7 och kom upp vid 20 över ungefär. Fick kläder på mig och fick i mig lite frukost och sen var det bara raka vägen till mammas jobb med henne i bilen för att släppa av henne där. Åkte till Duvslaget och rastade hunden som var med i bilen och lämnade mamma. Det bar efter det hem, helt i önödan, eftersom jag inte hade några nycklar och det var låst. Åkte till pappas jobb där han var och hämtade ett par nycklar. Kom in i huset och gjorde mig i ordning. Fixade och donade, åkte och lämnade pappas nycklar och sen så åkte jag runt i pappas bil och delade ut CV överallt. Jag hoppas att jag får jobb någon stans, är bara r'ädd att jag kommer få jobb där jag inte vill... men, pengar behövs!!
Nu ska jag snart duscha och göra mig i ordning och sen hjälpa pappa med maten när han kommer hem. Äta och sen ringa till Becca igen och sen antagligen köra hem till henne och slappa lite. Sen får vi se vad som händer :D
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0