bilfärd med jonas - vad kallar man trafikanter som inte vistas i bilen? - farthinder

jag hatar denna fucking musen. hade skrivit hur jävla mycket som helt, bra saker för en gång skull och så är det den där jävla fulfittknappen på musen precis där man håller tummen. josse vet vad jag menar, jag verkligen hatar den, och du också, det vet jag med säkerhet!!!! :@ :)

aja, kom hem för bara en liten stunde sen från att jonas körde oss runt i staden helena, jossse och mig då. pluggat hela dagen från klockan ett till halv sju, helt seriöst. helena ringde mig efter att jag plockat undan  på rummet och jag körde till skolan för underhållning. jag körde oss till eurostop där vi fikade på espressohouse och köpte lite smått och gott. hon lite smink och jag en mascara och ett par solglasögon, asnajs är dom :) pilot med röda bågar, hett, hett, hett :) helana bad jag bryta sig in i vårt hus då jag vi inte var hemma då hon kom dit. jag klagade mat till mig och pojkarna och sedan efter ett tag åkte vi och hämtade josse. det blev tv, majschips, saft (eller var det vin nu igen? :S), snack, facebook och mys. jonas kom hit och vi körde som sagt runt i staden i full racerfart och i snigelfart. förstår alla? :) nu är jag hungrig som ett jävla as så det blir lite mat innan jag går och nattar mig, först ska jag se efter vilka som är inne på msn och sen bler det nog natten antar jag....... vet inte vad jag ska göra annars.

PUSS och godnatt
fy fan vad jag saknar dig ibland. saknar din röst, saknar att fråga dig saker, saknar att umgås med dig. 

 glasögonen föresten ;D


Kommentarer
Petra

sv: åh fan vad bra att ni ska dit, då kan vi ses hoppas jag? :D jaa vi ska också dit, tyvärr.. ser inte framemot det för det kommer nog inte gå så bra haha :) <33

2009-03-14 @ 10:45:29
URL: http://wellingtons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0