caan smycken UF

Nu har vi varit på UF Mässan som faktiskt var ganska så skoj, men det tanke på att vi hade med oss våra grejer så vi kunde göra smycken under tiden. Det var kul att det var folk som kom fram och tittade flera gånger och sen fick beställa hur dom ville att armbanden eller halsbanden skulle se ut. Kul att vi fick sålt en del också, det var vi inte riktigt berädda på. Fast vi hade nog inte satt upp några förväntningar på dagen från första början dock, det var i alla fall en kul överraskning :)

Är fortfarande sjuk, kände att jag skulle behöva vara hemma idag igen, måste bara till skolan och lämna några böcker innan jag måste betala för dom, men jag har fått en påminelse av en bok jag inte har lånat... får la kolla en extra gång, känns bara lite oroväckande.


PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0