framtiden

Hur ser egentligen framtiden ut för mig?

Några framåtstunder som jag ser fram emot är:
- Göteborg med flickorna
- Balen
- Studenten
- Jobba
- Göteborg, Gothia Cup
- Cypern

Cypern kommer jag hem ifrån 21 augusti och efter det vet jag ännu inte vad jag ska göra. Just nu känns det ändå ganska skönt. Det enda jag vet är att jag ska göra massa skoj! Om jag inte har pengar ska jag skaffa mig det och sen ska jag resa. Åka skidor, sola, mysa, festa, ha skoj och bara ta hand om mig själv och se till att göra saker som jag vill göra!

Jag är dock orolig, tänkt om jag inte kan göra saker jag vill göra..... men jag ska göra dom, för jag har bestämt mig!!
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0