galen diskare

Nu har jag diskat klart all disk. Eftersom diskmaskinen har gått sönder blir det att diska för hand. Douglas diskade igår och jag torkade, så det var väl min tur att diska idag antog jag. Nu ska jag snatrax in i duschen och sen göra mig i ordning. Pluggat lite idag redan, bara en halvtimme eller något på projektarbetet, men det var i alla fall något. Fan, det ska snart vara klart..... och jag missade ngo ett möte igår med henne. Aja, sånt händer. Min mail funkar ju inte, telia-mailen då. Eller jo, men internett har lagt av och jag kan inte hitta koden som pappa lagt någonstans. orka, sitter hellre här nere nu när ingen annan är hemma förutom jag och Douglas.
Måste ringa ett samtal också.


Ha de', PUSS


Kommentarer
Petra

sv: ja några åker upp på tisdag, men jag kommer på onsdag :D vi får höras så kan vi kanske se om vi kan träffas :D <33

2009-03-14 @ 12:11:45
URL: http://wellingtons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0