Halka

Så, nu var det äntligen utfört.
Även fast alla sagt att det är skit kul och så så har jag inte sett fram emot det, inte alls faktiskt.
Och det var ingenting för mig. Det enda roliga var att snurra runt i bilen så man fick hänga upp och ned, haha, jag satt och asgarvade med den andra tjejen som visst gick på Sannarp hon också, haha. Jaja... Jag tyckte inte det var kul, det var jobbigt och tråkigt, men nu är det i alla fall gjort. Jag kom hem och åt lite äckelmat och sen satte jag mig och tittade på TV: Var helt slut så det slutade med att jag efter ställt klockan somnade på soffan. Vaknade av klockan med somnade om en tjugo minuter igen så det blev en och en halv timmes vila med lite sömn i alla fall, haha. Mamma kommer vid halv fyra någong gång, och då ska vi till stan. Ska kolla på skor och väska bl.a. till balen, kanske hittat det nu nämligen, men vi får se. Sedan skall jag träna Kata med Marko och sen ska jag klippa mig ikväll. HIttat min frisör till balen, det är hon som ska klippa mig ikväll med :)



PUSS

- äckelsnart



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0