Internettjävlabögfansskit!!!!

Var på träningen, tränade i en halvtimme, sen la jag ner det för dagen. Har så sjukt ont i magen, typ tre månader har jag haft ont i magen, nu är det snart olidligt, kan inte äta, kan inte sova, kan inte gå, kan inte träna... gud vad underbart jag mår =)

Träffade Elin idag, träffades utanför espresso House och fikade där med. Satt och snackade om allt och inget, och vi bestämde att jag ska med till Göteborg och jobba där med dom på Gothia Cup. Ahhh, ska bli så sjukt kul!!!! =D
Det pågår i en vecka, vi skall vara skolvärdar. Vi ska checka in lagen, hålla koll på läget och det mesta. Jag längtar redan nu :) Gratis åkturer med buss, tåg etc och gratis inträde på Liseberg. Mycket bra, mycket bra. Haha, det roligaste var att när hon sa mitt namn till Mrs ordförandre blev hon typ galen, hahaha xD

Inte hänt så mycket den senaste tiden tror jag. Skolan, maaaassa plugg. På fredag blir det fest, och sen blir det även plugg i helgen och kanske lite mer utgång, får se vad plånboken säger.......
Blir ju inte jobb på ett bra tag, hoppas fan att jag kan jobba där ett par veckor i sommar iaf, annars är jag kokt !!

PUSS
- snart......



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0