måndag på en ny vecka ...

Nu ska jag snart ta mig till Vallåsskolan med pappas bil. Skjutsade pappa till jobbet bara för att jag sedan skulle kunna åka hem och äta frukost samt vila innan jag skulle kunna få ta bilen till Vallås. Då det BLÅSER jätte mycket ute och jag HATAR när det BLÅSER och jag MÅSTE CYKLA!!! Jag får aldrig fram bättre och finare ord än när jag är ute och CYKLAR när det BLÅSER!!!!


Nej, nu måste jag kissa och vila innan jag ska åka. Hoppas ni får en alldeles underbar dag för det tänker jag verkligen försöka mig på med att få saker gjorde med att plugga lite grand, träna judo ikväll och pyssla eller städa!

Jag vill till Liseberg, jag vill ha fart, färger, skratt, mys och massa, massa skoj!! =D Ta mig dit en varm sommardag och åk och bada mig mig efter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0