överskrift saknas

Ahhh, fattar inte hur jag kunnat sova så mycket idag. Haft ont i magen så varit hemma idag... fan vad jag hatar detta, aja. Slapp iaf skolan idag 8-) STällde klockan på tidigt för jag skulel gå upp, gick inte upp fast jag var pigg så råkade somna om, vaknar senare och är astrött istället. Går ut med hunden, äter frukost etc och lägger mig och lpuggar i sängen, tror nu inte att jag somnar då? Fast jag var jätte pigg efter jag var ute och gick??? Ahhh, nu har jag inte fått något gjort idag alls istället. Har körlektion sen idag så måste ta 4-bussen hemifrån här för att hinna så gör nog ett test på körskolans datorer innan. Nú är det inte långt kvar tills detta skitet är slut, helt underbart är det!! :D
Blir nog ingen träning idag, måste plugga eftersom jag inte dfått gjort något alls idag typ..... men som sagt, får se!


PUSS
- fan vad caroline längtar till sommaren


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0