sjuk....

Jag har blivit sjuk. Jag vaknade i morse med en dunderförskylning och mår väldigt dåligt, mår ännu sämre nu. Pluggat i stort sätt hela eftermiddagen med Andrea till UF då vi ska till Varberg i morgon och göra i ordning för mässan som hålls där på onsdag. Vi har fixat bokstäverna, måste fixa dubbelhäftande tejp i morgon och sen så fixa fler smycken.
Jag skar mig även i (fuck-you-)fingret på vänsterhanden, är glad att det inte är höger.


Jag orkar inte mer, vill inte vara kvar...
PUSS
- inte jag i alla fall


Kommentarer
Petra

okeej jag såg vikken plats sin skulle stå på där på mässan, men kom inte ihåg det ^^

Vi är där vid 9 ungefär, vi ska åka från skolan vid 8 :)Vi får höras imon! PUSS<3

2009-03-17 @ 12:40:51
URL: http://wellingtons.blogg.se/
P O U L I N E ✿

sv: läs på poulinesdesign.blogg.se för mer info om bloggdesigner! :D

2009-03-17 @ 18:24:22
URL: http://poulines.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0