tre månader kvar av skolan och sen väntar livet

ÄNTLIGEN!! Bara en kvar nu ;D haha
Mamma, Pappa och Josefine åkte till Stockholm idag, och jag fick ta hand om pappas bil, nu när jag har körkort och allt, det kan ju snart inte bli bättre ;D Jo, Douglas kunde ju åkt med till Stockholm, men jag ska inte klaga egentligen :)
Nu ringde Jullan, så får fortsätta senare eller något åt det hållet. Ska i alla fall bli en hur bra helg som helst, det har jag i alla fall bestämt mig för. Gud, vad jag älskar vissa saker. Ska ha kul i helgen och samtidigt få saker gjorde, det har jag verkligen bestämt mig för, och så ska det bli.

PUSS

fösvinner du vet jag inte vad jag ska göra, 
jag älskar dig och kommer alltid göra
 - F <3


Kommentarer
Petra

sv: nu kan du vara min privata chaufför :D

jo det är bra, livet rullar på även om skolan tynger ner det.. Hur äre själv? <3

2009-03-12 @ 23:05:21
URL: http://wellingtons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0