Visste du detta om mig?

Lovar du att vara ärlig? får la i alla fall försöka
Du heter: Caroline
Smeknamn: Carro
Låt som när du är ledsen sörjer till? några stycken
Beroende av: luft och kärlek
Vem behöver du mest just nu: Mer tid
Vad tror folk om dig? förhoppningsvis sprallig :)
Stämmer det? Ja :)
Vad får du oftast komplimanger för? Humor =) ;D
Vad säger du för att imponera på någon? Det är oftast då jag gör bort mig, hahaha :$ ^^
Hur imponerar man på dig? Humor :)
Brukar du skratta för dig själv? lite för ofta tror jag...
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Msn? :)
Var bor du? Halmstad
Trivs du där: mest på sommaren
Äger du några converse: ja, ett par av den höre modellen i vitt, och syster de lägre i vitt
Sprit, cider, vin eller öl: sprit & cider
Brukar du bli för full: öhh, NEJ (x)
Vad har du för mobil operatör: Halebop
Är du allergisk mot något: Ja, men märks inte
Nästa mål i ditt liv: Jobba ihop pengar till resor :)
Hur svarar du i mobilen: Caroline
Vem ringde du senast? Pappa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: En jävla massa skit som vanligt =)
Antal timmar sömn inatt: runt 9,5
Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Oftare nu än innan i alla fall...
När mår du bra: När jag är med folk som påverkar mig till det bättre, vännerna alltså :)
När blev du fotad senast: i söndags
Hur känner du dig nu: Trött, orkar jag vänta till helgen eller ska jag sova igenom mig dessa dagarna?
Vanligaste färg på dina kläder: Har ingen sån...
Vad tycker du om fötter: fotmassage är skönt :)
Vad saknar du: Alldeles för mycket !!
Hade du en bra kväll igår: Den var ju i alla fall inte dålig
Favorit dryck på morgonen: Vatten
Rakar du benen: Jo... det är nog dags snart igen för det... :S
När brukar du oftast gå och lägga dig: från 23 och framåt
Är du blyg? Ja, tyvärr !
Sysslar du med någon idrott: Judo och Handboll
Vill du hellre ha mail än brev: Brev :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, men vid första mötet
Har du spytt offentligt: Nej
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: ... funderar fortfarande.
Är du nöjd med ditt liv: Jag försöker
Är du bortskämd: Ibland
Vad gör du i morgon: Går i skolan, tränar kata, tränar handboll, kanske plugar lite också...
Vad är det värsta du vet? Ångest ... !!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på vad som händer under veckan, ingen är den andra lik.
Vad behöver du just nu? Fortsätta plugga =/
Vad längtar du till? Gbg med flickorna, Balen, studenten, Gbg på Gothis cup, Cypern och pengar!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Oh ja!!! <3
Vad använder du för shampoo? och vad fan heter det nu igen...
Vad är det finaste du fått? Det är tanken som räknas !
En speciella dagar du minns:  25 juli 2007, 15 november 2008, cyklat hem med Rasmus... det finns så många !!
Hur gammal är du: 18, 19 om 4 månader
Tycker du om någon just nu: Jo, mina vänner
Om fem månader: har jag forhoppningsvis pengar så jag kan resa runt eller håller på att skaffa mig pengar till det.
Du samlar på: skit :) hahahahaha
Gröna eller röda äppeln: Oftast gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Gillar du golf: Ja, det är kul, men palla gå 18 hål x)
Vilken tid gick du upp idag: runt kvart över 10
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: ja, blåa
Vad ska du göra ikväll: Hjälpa pappa med de små, träna och vila
Är det okej att gråta: Alltid !!
När grät du senast: 19 mars
Laddar du ner musik och film från Internet: händer
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, shoppa lite grand, presenter till andra och spara !!
Bär du glasögon eller linser: Nej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: oftast runt 10 tiden
Har du piercing: i öronen har jag tre hål
Vill du gifta dig: Jag tror det
Vill du ha barn: Ja !
Solar du ofta: När det är sol
Är du bra på att laga mat: Jag tycker i alla fall att det är kul ! :)
Gillar du att dansa: Ja, skönt att få dansa runt lite utan att bry sig om annat :)
Är du flygrädd: Ja... en del...
Hur vig är du: spagat och split har ju varit en av mina grejer... ;) haha
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: citron och choklad och jordgubb och after eight och massa annat :) hehe
Tror du på ett liv efter döden: nej... =/
Tycker du om sushi: Aldrig smakat, men planerat att göra det någon gång
Vad äter du helst när du ser på film: Godis :)
Har du tandläkarskräck: Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Båda :)
Vilken ögonfärg har du: Blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Tror inte det
Biter du på naglarna: Nej, slutat efter en hemsk berättelse från mamma när jag var liten
Röker du: Nej!!
Hur ofta tränar/motionerar du: minst 3 gånger i veckan.
Senaste låt du hörde: Hmm...
Vad gör du på helgerna: Massa :D Oftast det jag inte hinner göra under veckans, umgås med vänner och pysslar och tar det lugnt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0