do not fear

sitter vid min dator igen, måste kolla mina mail kom jag på.... jag gör det snart! kollat runt lite på internett nu. pluggat på geografiarbete i tre timmar, inte jätte mycket kvar nu, men mycket vet jag inte vad jag ska skriva.... sen så ska jag ha med en diskussion också, får la se hur den blir egentligen, men tanke på att jag fortfarande inte vet vad regionalism är för något. jag var hos Nilsson's igår och träffade dom och jullan. dagen så sov jag till kvart i tolv, pluggade på geografin, kollade på min brors handbollsmatch, lagade lite mat, glodde tv, körde till och från nissastrand med en pus på ett par timmar mellan körningarna. ändrade färg på msn:n nu, det blev grönt. ska pyssla lite snart med, mys. haha. fått lite inspiration nu, men måste printa ut bilder, och kanske redigera dom lite med, och det tar antagligen nog på krafterna så får se om det blir mycket pyssel för hand sen.
massa bilder är tagna, här kommer några alldeles för få;
         


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0