andra svarta bältet till marko & rasmus, grattis!!

Katan gick bra idag, alla som var värda att få sitt nya svarta bälte fick det, även de som inte var värda det (enligt mig och några till). Det var nervös, skakade lite grand. Det är både kul och inte kul att stå där och visa upp det man har att visa när någon eller ganska många som i detta fallet tittar och bedömmer varje litet steg man tar. Kul att Peter är så positiv till det jag gör. Han skall döma kata på EM nu som kommer och det är bl.a. han som delar ut de svarta bältena till de som visar upp sin kata. Eller inte bältena bokstavligen, utan licensen och säger att man klarat sin "uppvisning" och kan gå och köpa ett svart bälte, haha! Tom och Måns fick sina svarta bälten också, var dock 1 första bältet, 1 dan.

Bara tagit det lugnt sen hemma när vi kom hem vid fyra tiden nu på eftermiddagen. Igår kom hem från skolan och gjorde klart religionen, sen kom Helena ett tag och vi bakade eftersom mamma ville ha något gott :) Hon åkte hem till dig och vilade från mig lite grand och sen åkte jag till henne på kvällen ;) haha. blev film och lite prat med ganska många gäspar så vi båda bvar väldigt trötta. Åkte hem men fick ett samtal från Jullan. Åkte och träffade henne och vi åkte en sväng till Galgberget och träffade lite människor. Hem bar det sen bl.a. eftersom vi båda skulle upp idag.

I morgon har jag planer, men jag vågar inte säga dom, jag har en förmåga att inte göra det jag ska göra om jag berättar det för någon. Fråga inte, bara håll med! ^^

Kollat på melodifestivalen nu ikväll, inte dålig final faktiskt. Var inte många urkassa låtar, och det var ändå tre stycken som jag tyckte kunde vinna, helt okej final enligt mig då, haha.

Nej, strax dax för sängen för att kunna somna sött på kudden min för att komma upp någon gång i morgon.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0