Bilder från lördag av mig på Elin

  
De två bilderna jag fick från i lördag med min egen kamera var på Elin =)


 



Hur många gånger har du varit kär? Ingen

Favoritgodis: jordgubbar

Coolaste stad du har besökt: Paris

Action eller Skräck? Action

Ville bli när du var liten: veterinär, haha.

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Mitt liv bestod av träning, skola, vila och äta och jag gillade det, nej, jag älskade det!!

Vad är du beroende av? Mobiltelefonen, datorn, färger, vänner, resa, träna

Dagens roligaste händelse: SPI06B VANN DRAGKAMPEN IDAG PÅ STUDENTTÄVLINGEN!!

Dagens tråkigaste händelse: Måste plugga

Dagens humör: ont i huvudet, men än så länge fortfarande ganska glad

Vilka tv-program följer du? Följer inget riktigt, men tycker om desperate hpusewifes, two and a half men, how I met your mother, prison break, grays anatomy, vänner, malcom nows best, project runway, oprah m.m

Vad gillar du mest med dig själv? Att jag är förståenda och kan sätta mig in i andras situationer

Vad gillar du minst? En del

Vad är det roligaste du vet? Skratta

Har du något motto? Det blir vad man gör det till

Hemlig hobby? Ingen just nu, men kommer säkert ;)

Något vi inte vet om dig? Det som jag inte vill ni ska veta, eller det ni inte frågat om ;)

Vad ångrar du? Några grejer

Vad önskar du? Just nu? Pengar !!!!!!!

Vad klarar du inte dig utan? Just nu min kallender, annars mobilen och närmaste

Vad gör du helst en vardag? Tränar, träffa någon vän/vänner en snabbis, en stund på datorn, äta något gott och nyttigt.

Vad gör du helst en lördagskväll? Umgås med vänner och gör vad som helst, bara vi skrattar lite då och då!  : )

Vad har du mest av i din garderob? Kläder jag vill använda typ ^^

Drömjobb? Ägare av ett café, idrottspsykolog, tränare, hälso-något-grej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0