Dagen har bestått av plugg och judo

Pluggat en del idag, faktiskt riktigt mycket, geografin. Kom hem nu och satte mig direkt med den, nu paus ;)
Vid halv fem drog jag till judon och kom hem vid kvart över nio ungefär. Hjälpt till med att hålla två träningar och sedan tränat sjäv. Haft riktigt kul idag ändå, fast jag pluggat, men jag har kännt mig duktig och att jag gjort nytta så det har faktiskt varit lite kul. Geografi är ganska kul, dock inte allt. Har ett nyckelordsprov nu på torsdag och vissa asker är kul att läsa om, andra känns helt oviktiga, men då är det nog som det ska vara tror jag ;D
Men udon då, bl.a var det Herrlaget i Drott som jag hjälpte Rasmus mde att ha träning för, kul att se att det gick så bra som det gjorde. Var inte någon av oss två berädda på, klapp på axeln till alla Drottspelare för det =)

Idag fyller Rasmus år förresten, GRATTIS DIN DRUMMEL!!! :)
Grattade honom på judon, till slut 8-) ups, men sådant händer!
:)


Nej, nu pallar jag inte så mycket mer.
Jag saknar inte lugnet, jag saknar bara ostressen (kan man säga så? :S)

KRAM!

Som sagt, Grattis Rasmus!! :D

Senaste bilden. På Harrys efter Katan :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0