Jag skapar mitt liv, men inte alldeles själv.

Sitter här nere vid mamma och pappas dator. Kom hem för en liten stund sen, är rädd att febern kommit tillbaka. Och idag är det träning med Drott och Marko tråga på allt (med tanke på febern). Ska försöka ta mig något att äta, m en vet inte vad, vi har inte så mycket här hemma. Sen måste jag börja på religionen, som är pisstråkig!!! Geografin, idrottspsykologin... sen är det småföretagande och sen antagligen lite smågrejer. Jag har sagt länge att det inte är så mycket vi har kvar, men fy fan, nu när jag skriver ner det och ser hur många saker det faktiskt är och att det bara är stora saker egentligen, så blev det lite mer än vad jag trodde... ups. *

MVH
puss

JÄTTEGLAD NU FÖRRESTEN, FICK PRECIS ETT SAMTAL, SEN VET JAG INTE OM DET GR HELA VÄGEN, MEN DET SKITER JAG I JUST NU!! =)


Kommentarer
EmmaEriica

fin blogg du har!



__________



Gillar du Jim Carrey och hans galna idéer? Då borde du kolla in en hekt galen video som jag har i min blogg med han. Tro mig, du kommer att skratta. Kommentera gärna vad ni tycker om den :)

Jag personligen dog nästan av skratt när jag såg den.





emmaeriica.blogg.se

emmaeriica.blogg.se

emmaeriica.blogg.se





Du kan även svara på dagens fråga - vart vill du resa?



Lägg gärna till mig i bloglovin så gör jag det med dig :)



Ha en fortsatt bra dag!



EmmaEriica

2009-05-13 @ 13:48:53
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Johanna

Sv: Ja, jag ska se de :) Ska du på Peace&Love då?

2009-05-13 @ 14:11:33
URL: http://blikvar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0