Låte smått och gott :)

Valborgmässoafton igen då. Efter att vi spelat minigolf Syrén, Linda och jag åkte vi hem och hämtade Syréns mamma som skjutsade hem oss efter att ha släppt oss i stan. Träffade LIndas pojkvän med kompisar och drog sen hem till Linda. De drog in till stan och jag tog följa med Douglas hem, haha!!

1 maj tog jag det lugnt. Låg ute i solen och solade som dagen innan. Idag kom Rebecca hem till mig och vi låg och solade i vår trädgård här hemma hela dagen. När mamma kom hem åkte vi till Grötvik och Rebecca badade och jag tittade på till slut. Det var meningen att jag också skulla bada, men så blev inte fallet... ups ^^
Åkte hem till mig igen och låg i den sista solen som lysta i vår trädgård med grabbarna grus typ och mamma som arbetade sig igenom hela vår baksida till trädgård. Skjutsade hem Rebecca och stannade med Douglas, Erik och Caspoer på Hemmakväll innan för att de skulle köpa lite godis. Danna fick sitta hemma själv i Douglas rum och vänta på killarna, haha, sicka kompisar! ^^
Kom hem och vi käkade lite och så och sen körde jag till Wallentin och träffade henne i några timmar. VI gick ner till Jarlsbryggan och mös lite med hennes hund och kamera och tog oss sedan hem till henne igen för att kolla på avsnitt av Sex and the city som jag just nu älskar :) 
Tog mig hem och gick och la mig.

2 maj begav jag mig till Kristianstad. Marko kom och hämtade mig och vi åkte hela vägen dit och hem igen. Däremellan satt vi och tittade på Judo SM, eftersom jag inte skulle delta i år.... fy fan vad sugen jag blev. Snackade med Jacke med, vill så gärna börja igen egentligen.... Aja, ganska långtråkigt blev det dock, men men. Alex kom två, han förlorade tyvärr finalen, på en fasthållning. Men han gjorde bra matcher, vilket var kul att se.
Kom hem och åt med mamma och Josefine. Därefter åkte jag till klubban där lagfesten redan hade börjat. De hade även spelat brändboll på eftermiddagen, men jag kunde ju då inte vara med eftersom jag var i Kristianstad. Hade riktigt kul, även fast de inte kunde bestämma sig vad de skulle spela. Eftersom Gunnar och Jens var där, våra tränare, kunde de ju inte leka "Jag har aldrig", men jag kan nästan slå vad om att de spelade det sen efter att jag stcukit också, haha!  Fast med tanke på de flestas konversationer så tror jag att de fick reda på det mesta ändå x)
Jag kom hem och gick och la mig vid 23 tiden. ALdrig gått och lagt mig så tidigt typ, haha. men somnade väl vid 24 tiden då Jullan ringde full! :P Fast hon var trött så hon somnade snabbt ändå ^^ .

Gick upp tidigt idag för att plugga. Sen ta det lugnt och efter det träna vid tre. Kom hem nu vid halv sex. Tränat Kata med marko och Jörgen. Bara två veckor kvar nu.... Grejen är, jag är inte så nervös nu, men jag har hela tiden i huvudet att om Marko gör bort sig så får han skylla sig själv, men om jag gör bort mig så gör jag bort honom och gör det pissigt för honom... hmm. Bästa att jag inte gör bort mig då!! ^^

Nej, numåste jag se till att hjälpa mig jävla mamma med att ta bort plastpåsen jag hade banenen i och ta ner dammsugaren. Just nu är hon en pain in the as, fast jag älskar ju henne ändå!
PUSS <3


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0