Lillasyster 15 år, i morgon som är idag (30/5)

Var och åt jordgubbar på stranden innan man Jullan och Helena. Mys på hög nivår måste jag ju faktiskt äga, haha. Missade bussen så Helena kom och hämtade mig. Åkte till Gamletull där Jullan befann sig. Gick upp och hälsa på hennes pappa och hämtade Jullan. Jag körde efter att jag sagt att jag skulle köra. Jullan bil är br att jag inte äger, j ag skulle blivit av med körkortet för länge sen =) haha. Kom till stranden hela ochv älbehållna, och kom därifrån hela och välbehållna fast med massa jordgubbar i magen på mig och Helena. haha. Helena körde ghem mig i sin Kaan som är tillbaka och lagad nu och Jullan gick upp till sin pappa och söp lite mer, haha. Blir en lugn helg denna helgen och jag laddar inför nästa vecka. Nästa vecka är det Camp Sannarp och balen framför allt, och veckan efter det är det studenten.
Nej, ska nog faktiskt läsa. Fast först borsta tänderna.

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0