min vackra färger är bort.

Jag är spuper [felstavning menad] sur över att jag inte kan hitta mnina målargrejer. Eller de flesta penslarna hittade jag, men jag kan inte hitta min målarlåda med all färg och lite fler penslar m.m i. Det gör mig jätte ledsen eftersom jag verkligen var sugen på att måla nu, och det har jag inte varit på flera månader och dagar.....

Jag har idag gått upp vid tio över åtta för att åka och träna med Marko vid nio, det blev av. Ska träna samma tid och plats med honom i morgon också, på lördag är ju själva graderingen, ajajajaj....
Sen så kom jag hem och tog det lite lugnt med tv och dator och sen så fick jag skjuts till skolan och vi betalde balen som äger rum den 7 juni. Vi får hoppas på att jag inte behöver kissa allt för många gnger, världens sämsta "regel" tror jag x)

Konfirmation och Fegenfesten i lördags. En toppen dag !! :)
Kyrkan vid 14,00 och där kom resterande av släkten som inte kommer hem till oss innan (nästan alla dock). I kyrkan var det många sånger vilket var positivt, och Jullan tog nattvarden :)
Douglas, Axel och Eric höll på att somna, och de stack tidigare också, när alla reste sig för att ta nattvarden, reste de sig och gick ut ur kyrkan, hahaha!!
Hemma med släken för att fira lillasysters konfirmation var mycket trelig. Örjan och brita var också där och j ag Jockle och örjan hade roliga och livliga konversationer. Efter mycket om och men kom Jullan och jag därifrån (då hade redan alla släktingar som ej bor här gått) och vi åkte till Hylte. Hem en snabbis till henne, hämta Elin och sen vidare till Kinnared till Mimmi och Per. Alex och Elina var redan där. Jag och Elin tog oss friheten att gå på runtvandring i deras sjukligt fina och stora hus. Jag älskar deras kök och altan, helt underbart!
Efter lite förfest där tog vi oss i Pontiac'en till Fegen där Fegenfesten var. De spelades musik live så det dansades och pratades för min och Elins del. Vi sjöng och skrek och vi blev "spådda" och hade det mycket trevligt. Det blev att åka hem vid stängningsdags vilket var redan vid två tyvärr. Kom till Kinnared och slöppte av de som skulle stanna där och tog Jullans bil som körde oss andra hem till Hylte. Var inte så värst trött förrän jag la mig ner och slappnade av, somnade på direkten i stort sätt.
Elin har alla bilder, förutom två, som jag dock inte lagt in på datorn. Så bilder blir det förhoppningsvis senare, men man vet ju aldrig med mig dock.

nej, nu vill jag fortsätta leta efter mina färger... :@

P / Minnesförlustan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0