ROLIGA TIDER

Ikväll blir det midadg med "kata"-folket. Ska bli jätte trevligt. Blir Rasmus, Marko, Pappa, jag, kanske Levander och Kanske Tom och Måns. pratade med Rasmus senast igår och han visste just då inteheller exakt vilka som kommer med. Men trevligt ska det bli i alla fall.
Sedan så är det ju studentfest i morgon, ska bli så jävla sjukt kul!!! Förfest hos Hampus och sen vet jag inte om det blev att gå till tågstationsparken eller någon, Alle nämde det. Vi kommer se ut som fan, och då är det precis som det ska vara!!! Blir vi flickor och Hampus, fast sandra och Wallentin följer dock och tyvärr inte med.
Sen på lördag så ska jag träffa lite folk tror jag, får se hur det blir. Ska kolla runt lite med folket som jag pratat med i veckan om detta och koka ihop någon skoj! :)
Jag provade outfit till i morgon nyss förresten, fy fan, jag hoppas att andra också går in med hela hjärtat i detta =)
Sen så fick jag reda på att det är fest den 27!! Sen så ska jag ta det lugnt därefter till balen antagligen. Och därefter studenten.
KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL :D

Jag tycker verkligen om er flickor. Alexandra, Josefine, Helena, Sandra, Rebecca, Linda och Wallentin.
Ni är helt underbarar!!! <3


puss så länge :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0