Sol på hennes 15 års dag

Nu är lillasyster 15 år och och moppeberedd :)

Väcktes en stund innan 9 i morse, och jag som ville ha sovmorgon.... hon fick lite presenter och så. Sen så gjorde vi oss alla i ordning och jag körde ner sos alla till stan där vi gick och åt frukost på Scandic. Sedan gick vi runt lite på stan och kollade lite kläder och så. Jag hittade en sjukt snygg långklänning i svart, tyvärr köpte jag den inte, men mamma sa att om den finns kvar när hon går dit på månsdag så skulle hon köpa den till mig. Visst är det underbart!!?
När vi kom hem åkte jag och pappa och fixade en planka och lite annat tills hans jobb som han gör, han fixar ju med vårt uterum som kommer bli hur snyggt som helst!! Vita väggar, ljusare golv, spottar precis utanför runtom och finare trapp. Kom hem och fick Josefine att lägga sig och sola med mig på filten i trädgården. Sedan duschade och gjorde oss fräscha och åkte och handlade mat på Maxi. Kom hem för en liten stund sen.

Fick ragg på vägen till Maxi också, hej kom och hjälp. Fast jag tror dock det var syster som fick. Han var inte allt för gammal den dära, haha.

PUSS
och jag älskar sol


Kommentarer
JUSSN

Du glömde nämna hur vi lyckades tömma vattenflaskorna så snabbt (a)

plus att ja, det var nog mig han menade ;)

2009-06-05 @ 22:52:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0