Torsdag är en sjukling fulla dag

Sitter hemma, egentligen sjuk, men jag har varit i skolan ändå och tränat med Marko. Jag kom hem och sen åkte jag och hämtade mamma eftersom jag hade bilen och vi körde till Maxi och storhandlade inför de kommande dagarna. Idag blir det tacos för familjen Österman/Karlsson och i morgon kommer mormor och morfar. Josefines konfirmation väntar på lördag och vi alla hoppas på vackert väder så hela tjocka släkten kan sitta ute och mysa. Vi håller på för fullt med att göra om uterummet. Skulle byta tak men fick också byta en bit av stommen precis vid glasdörrarna. Nu står mamma och målar stommarna i taket vita och sedan ska vi försöka få på taket i morgon. Pappa jobbar på som bara den, han är duktig!!! Blir ingen träning för mig idag även om jag faktiskt vill. (S jag verkligen det där?) Aja, så blir att stanna hemma och fortsätta mamma och pappa att städa här nere, sen måste jag även städa på mitt rum, för där är det äckligt! I alla fall nästan undanplockat, bara det tråkiga kvar, damma och dammsuga. Någon som vill ställ aupp med lite hjälp? Man får betalning, en kram. Det är allt jag har att erbjuda just nu i alla fall, men bara ring om ni vill, bara för er skull!! Det ska ändå bli kul att träffa släkten på lördag, fast det tycker jag alltid att det är faktiskt, det är ju liksom inte så pfta man träffar dom. Det är då främst på pappas sida dock, men de vi inte träffar är inte samma sort släkt liksom, jag vet inte om ni fattar, antaligen inte, men vad spelar det för roll just nu? Sen på kvällen så åker jag och Jullan till Hylte (eftersom Jullan också vill fira att Josefine tar konfirmation x)) och hämtar upp Alex, Elin och kanske Elina, vet inte riktigt hur de hade planerat ihop det dära riktigt... men i alla fall, sen så ska vi till Fegen på Fegenfesten. Aldrig varit där så vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig helt och hållet. LIte vet jag ju dock, men hur långt kommer man på det? Ja, det är då frågan. Blir att sova i Hylte den natten och sen så blir det att åka hem söndag kväll igen. På måndag kl. 9 är det dags för träning med Marko igen och massa plugg inför idrottspsykologiprovet samt lite annat "smått och gott".
PUSS

Mamma, jag kom på vad jag
önskar mig i studentpresent (A)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0