TV, borde plugge, ge mig inspiration!! GEOGRAFI!

Kom upp vid 7 igår morse och fixade mat och tömde bilen. Körde och hämtade Linnea i Sandhamn och sedan begav vi oss mot Lund. Kom fram en timme tidigare än träningen började så vi gick runt i träningshallen och snackade lite med folk och så. Träningen gick ganska bra, men man kände ju att konditionen inte är som den varit (en gång i tiden?) Vi hjälpte till på kids cup för att vi skulle få träna gratis. Så Linnea fick skrika namnen till alla barnen som kom från X stycken olika länder. Vi fick en T-shirt var, så det var kanske värt det ändå, hehe. Sedan så la vi oss och sov, eller jag sov i alla fall en halvtimme och tog det lugnt innan nästa pass började. Det första som händer vid tachiwaza randori så får jag näsblod, jippi, eller inte! Jaja, bara gå och kyla och trycka. In på mattan igen för att träna, kul var det, fruktansvärt skoj!! Jag saknar det, judon, jag måste faktiskt erkänna det..... Jag och Linnea gick en fem minuter tidigare från träningen för att kunna hinna duscha innan ruchet kommet. 100-200 tjejer på mycket färre duschar är inte det roligaste, det kan jag lova allehopa som läser detta och fler därtill! Vi tog i alla fall och tankade innan vi körde hem och hem kom vi. Lämnade Linnea i Sandhamd och sedan hem och lämna bilen. Åkte bussen till Jullans päron och satt där i en kvar kanske, fick i mig tre klunkar vitt vin och sen gick vi hem till mig, haha. Tog det lugnt, mamma och pappa kom hem från festen, Douglas kompisar gick hem till sig och vi gick sen och la oss. Fy fan vad trötta vi var, och fy sjutton vad skönt det var att sova!!

Vaknade idag och gick upp vad kvart över 9 som klockan hann bli. Åt lite frukost och de som ville fick i sig lite kaffe. Sen tog jag bilen och körde ner mig och Jullan till Söndrums IP för att titta på hennes 7 åriga kusen Hampus som spelade sin första fotbollsmatch på ett fotbollscup. De vann en och förlorade två, han var toppen som målvakt lille Hampus :) Såg en granne på vägen dit och skjutsade henne dit hon skulle eftersom det var på vägen.

Nej, nu tittar jag på Fab 5, ;D

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0