emptyness

The worst day isn't when everything goes wrong.
The worst day is when you are feeling all alone.


Hade en tänkarkväll igår kändes det som. Tur att min kompis Johan satt med mig och pratade ut. Tror att vi båda pratade ut en del vilket var skönt. Kollade även på ett av världens bästa program: Mammas pojkar =)
Dagen igår var inte den bästa, det är denna kylan innomhus, fryser jag blir jag grinig helt enkelt. Tur det är varmare idag. Elementet på högsta nivå när det väl är igång gör en del. Fårskinnstofflorna är på dagarna långa :)

Gör en god gärning idag, gör någon glad.
Både du och den/d andre/a känner sig så mycket bättre!
puss.
P.S. ska nog kolla klart på karate kid 1 med Ollie idag efter jag hämtat honom, mys! :) D.S.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0