Det känns som att jag gör en god gärning när jag handlar på dessa Charity "shops'arna".
Har handlar alla mina ljus på charityshops, mina småfat/koppar och kavajen idag. Hittat en polaridkamera som jag får se hur jag gör med i morgon. Måste ju vara säker på att det fungerar, annars vill jag inte ha det, och att jag kan köpa såna där kort (glömt vad dom heter nu) till den också. Annars är det onödiga pengar som jag kunde använd till något annat.
Köpte en rosa ros till mig själv idag. För att påminna mig om alla vackra ting jag faktiskt har runt omkring mig. Vännar, familj, saker, främlingar och tankar.
När jag provade min kavaj på shop'en en sista (tredje) gång så sa tanten som gick förbi mig (När jag stod och speglade mig som värst som man egentligen bara gör när man är instängd i ett provrum eller hemma, men som jag nu när jag inte är i Sverige bryr mig om :D) och sa att det var jätte fin på mig. Hon sa även att det nog skulle pasas med en färgglad scarf när jag hade min svarta tröja på mig (vilket det inte skulle göra men vi alla har olika tycken). Jag blev så glad när hon sa den. Hon som jobbade där var lite tjurig tycker jag, men jag önskade henne en lovely dag med ett leende på läpparna vilket hon verkade uppskatta då hon sa detsamma glatt tillbaka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0