♥ Familjen

♥ Försökt skypa med min familj där hemma i Sverige nu under kvällen. Gick la inte som någon av oss hade hoppats på, hehe. Jag hörde dom. Under tiden försökte jag installera min webcam, vilket inte fungerade. Jag kunde inte få upp bilden på dom. Jag skrev en massa till dom och svarade på det sättet. Det började hacka och jag hörde inte vad de sa, samtalet las på hela tiden. Jag tror helt enkelt vi får se till att öva på detta och kanske vara lite mer förberädda nästa gång.
I alla fall så var det skönt att höra deras röster. Jag har absolut inte glömt bort hur dom låter, var bara länge sedan. 

Sitter barnvakt ikväll. Bara varit här i 6 dagar (med idag) och jag skulle natta barnen. Kändes sådär eftersom jag inte riktigt vet hur mammiga de verkligan är och så. Visst, dom gillar mig lite grand liksom, men man vet ju aldrig. Men det gick bra. Ollie fick göra klart sina fotbollskort, Josch fick snack (tre stycken). Vi tittade på TV en stund. På ett program som heter Madelene...... som jag också har tittat på när jag var barn. Och det gick reklam på massa andra program som jag tittade på när jag var lite. Nostalgi på hög nivå! Läste för Ollie, läste för Josch och sa godnatt. Tror de somnade ganska snabbt.
Cameron har varit här idag, Ollies kompis. De gjorde egna fotbollskort och sprang runt lite grand. Vi gick och hämtade Josch. Ollie var så duktig som hjälpte mig övertala Josch att sitta i buggien! Blev så lycklig över detta. Jag gjorde fajitas vilket blev fel. Jag gjorde på ett sätt som de inte brukar ha det. Men de fick i sig det i alla fall. De fick lite desert och Lovisa och Rose kom sedan för att hämta Cameron. Tog ett tag. Jag och Lovisa snackade lite och Cameron och Rose ville inte hem verkade det som, hehe. Lite bus innan läggningsrutinen.

Mamma försöker fortfarande med Skype, underbart. JAG KUNDE SE HENNE NU! OCH SAMTIDIGT HÖRA HENNE! Sen hackar ljudet och massa, men vi är på väg framåt! =)

Ta hand om er och lev livet, dröm det inte.
puss. ♥


Kommentarer
MR D

fick du igång skypen...ha det gottit over there

2009-11-14 @ 12:15:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0