Fredag

Lite mysig träningsverk sen gårdagen träning, underbart känns det!
Lyssnar nu på Nickelback.
Städat undan på mitt rum nu, borde dammsuga, får se vad som händer.
Tvättar mina lakan, behöver torka dom, så blir nog att slänga in i torktummlaren en stund och sedan hänga dom det sista.
Börjar känna mig någerlunda klar med julklapparna.
Jag har en del/jätte mycket kvar, men det går vägen :)

Får se vad som händer ikväll, skulle vara mysigt med en lokal pub och se vad det är för folk och stämning här. Har inte mycket mer att säga. I morgon antagligen träffa Cissi och Elin, gå på Portobello Market och mysa lite. Funderar på judo i morgon (A) Men vi får se.

puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0