Med svenska flaggan på brösten går vi in hårt för att dansa natten lång

Gårdagen:
Dagen började som vanligt med jobb på morgonen med barnen. Efter jag lämnat Ollie i skolan blev det lite packning och gra mig i ordning för att träffa Elin och sedan åka till Virgin gymmet och träna (namnet får man tycka vad man vill om xD). Vi hade fått en provträning då vi varit där och tittat och fått information om det på tisdagen. Det kändes underbart att träna, åh vad jag älskar att träna! Fast innan jag "hoppade på" Elin med att hälsa på henne utanför en charity shop så höll jag på att köpa en kamera. Trodde det var en polarid kamera så jag köpte den. Såg till att jag kunde lämna tillbaka den om jag int ekund ehitta kort till den, vilket jag så klart inte gjortde. Och det var heller ingen polaridkamera, utan en ännu äldre som han som jobbade i Kodak inte trodde man alls kunde hitta kort till. Så om jag orkar gå ut i stormen lämnar jag tillbaka den idag, annars gör jag det på måndag.
I alla fall, efter träning så begav vi oss hemåt åt varit håll för vi båda hade jobb att stå i. Jag gjorde mig lite mat som räckte för resterande av dagen. Jobbade och slutade kl. 7. Gjorde mig snabbt som tusan i ornding och begav mig för att möta Elin för att köpa lite vin. Vi skulle hitta ett bubbelvin och hennes värdmamma och pojkvän hade bjudit henne på bara en liten stund innan. Vi hittade inte det så vi gick till butiken med rea och köpte lite vin ist. :) (Fan, kom på att jag ändå måste ut sen, vill ha min vinflaska som står hos Elin + låna hennes plattång)
Vi drog i oss en flaska tillsammans och sedan blev det att rusa iväg till bussen. Planen var från början Camden och KoKo. Vi hamnade först i Barnes. Gick och köpte lite dricka till de som behövde. Elin fick där utanför Tesco som ligger i en bensinmack för sig att använda eld. Vakten ropade på henne men Elin hörde inte och stod där i lugnan ro. Jag rusade fram lite snabbt och tog henne utanför bensinmacken, haha. Och den enda Elin sa var: "oj". Hehe. Efter det gick vi till Jessica som vi till slut hittade där även Elin och Nina var. Chillade med snack och mys innan vi begav oss till Picadelly till "Tiger Tiger". Dansade kvällen lång. Skandinavisk bar så inte så mycket skitsnack där inte ;)
På vägen dit och hem träffade vi ett par filurer. ALla kund ei alla fall 2 ord på svenska, haha. Träffade bl.a. en "gamling" som rest en massa och ett par killar som läser till ingengörer. Och han som jag satt bredvid förklarade att det är jätte tråkigt egentligen, men när de träffar tjejer säger de att det är jäte intressant och så vidare. Jag gav dom ett råd 'säg inte det till fler personer så kanske det fungerar'. Haha, han tyckte det lät som ett bra råd :)
Somnade runt halv fem med lite värk i fötter och ett par väldigt tunga ögonlock.
Idag ko jag upp vid halv ett kanske, familjen är inte i huset, de stan lite innan det. Jag vaknade av att mitt brandlarm precis utanför dörren började gå igång. Och jag har seriöst ingen aning alls om varför. Jag låg i min säng och had eprecis vaknat till liv...
Ska se vad som händer ikväll, antagligen inte riktigt som jag hade planerat, men vi får se hur de blir. Hoppas på ett kul kväll, men som sagt.

Tack för gårkvällen tjejer, trevligt värre.
puss.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0