Inget kul att ha på mig ikväll

Ska rusa ut från huset ikväll och hoppas på att Hammersmith bussen är snabb så jag kan åka till Convent Garden och vara där snarast möjligen. Men som alla vet så kommer detta inte att ske. Jag kommer antagligen få vänta på bussen i 15-20 minuter som vanligt och komma senare än vad jag hade tänkt. Bare jag kommer dit innan 9 så blir jag glad :)
Men har som sagt inget kul att ha på mig, så ska ta en snabbis och kolla runt här i East Sheene om jag kan hitta ngt fluffigt, snuffigt eller luffigt att ta till mina leggins och halsband som jag vill ha på mig!

Annars tränat på gymmet idag, springmaskinen en 25 minuter, 10 minuter snabbgång och sedan sprang jag resten. Sedan 10 minuters cykling och sedan bast och långdusch med lite "hemma-spa" grejer. Så nu är jag fresch, bara naglack som saknar, och lite snyggare kläder möjligtvis.

Judoäger bokat nu. 17-21. Åker hem den 21. Hoppas bara någon kan hjälpa mig komma till judolägret härifrån och sedan därifrån till Stanstead, jag jobbar på det.

Nej, nu ska jag dra mig snart, ska kolla runt lite innan jag hämtar upp Josch. Ska INTE glömma koden denna gången, börjar bli pinsamt nu!

puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0