Joschua

Josch sa idag att han älskade mig.
Han frågade först vid matbordet om jag skulle stay forever and ever and ever och ja sa att det ska jag inte göra. Så sa han att det skulle han göra. Så tog det några sekunder, sen sa han att han ville att jag skulle stanna forever.
Sen så lekte vi efter att jag badat honom som han ville och stojade till det innan han skulle lägga sig. Så låg jag i soffan och han satt och hoppade på mig. Så kramade jag om honom och så säger han "I love you".
Alltså den pojken är alltför söt!

Tog bussen till Richmond idag med Elin och letade gym. Gick en runda och jag hittde en massa smycken på rean inne på Top shop som jag tittat på tidigare. Så klart blev det allehopa då jag fick dom för nästan lika mycket som ringen jag köpte kostade från början själv. Nu får vi se om jakten slutar i morgon eller inte på gym.


 

 

puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0