Julen är här, eller i alla fall hösten

Underbart väder igår, kändes inte som höst kan jag lova, idag som vanligt, höstväder, grått och mulet. Blåser som fan.
Sur som attan just nu! Elly ville verkligen att jag skulle stanna och jobb till den 21 då hon slutade jobba den 22 eller vad det nu var. Så jag sa att det var okej till slut. Hade ju egentligen tänkt åka hem den 17 eller 18. Igårkväll säger hon att jag kan åka hem den 18 i alla fall för de ska till Schweiz och åka skidor. Kul när jag redan bokat flyget och speciellt kul när jag ville åka hem den dagen från början som jag var bara några knapptryck från att beställa. FAAAN! 
Jag får stanna i huset och så. Men de vill egentligne inte att jag ska göra det, eftersom de blev rånade senast de lät sin förra au pair vara hemma här medans de var bortresta. Jag känner inte riktigt att ha det ansvaret på mig och sedan vill jag hem den 18 också. Men va fan.

Antagligen köpa gymkort idag. Sitter och väntar på att Elin ska höra av sig så vi kan ta oss dit och sedan träna också. Var och tittade lite på judoträningen igår. SKönt att komam bort dit, alltid berfriande med judon. Snackade lite med Simone och sedan också Peter som ska hjälpa mig med att lägg aupp en träningsprogram på gymmet till mig.
Ser fram emot mitt liv på gymmet nu. Har mian mål, hoppas i alla fall att jag kan följa dom till 75%.

puss. för nu


Kommentarer
MR D

men bara ta första flyget hem ju

2009-11-18 @ 20:25:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0